הפיגוע בעיר העתיקה: דנ"א של המחבל נמצא על הנשק

בנצי לייזרוביץ No Comments on הפיגוע בעיר העתיקה: דנ"א של המחבל נמצא על הנשק

בתום בדיקה של המכון לרפואה משפטית: D.N.A של המחבל שביצע את פיגוע הירי בשער השלשלת בליל שבת- נמצא על האקדח המשטרתי, שאותו המחבל חטף מהשוטר ושעמו הוא ביצע את הירי לעבר השוטרות

צילום: משטרת ישראל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשטרה מעדכנת כי דגימות DNA של המחבל שנורה על ידי השוטרים בעיר העתיקה בירושלים בליל שבת – נמצאו על האקדח המשטרתי, אותו ניסה המחבל לחטוף ועימו ביצע ירי לעבר שוטרות, כך לפי דברי המשטרה.

במשטרה מציינים כי מאז פיגוע הירי, ברשתות החברתיות וגם בחלק מכלי התקשורת- רבים מפיצים גרסאות כוזבות ביחס למקרה, ומתכחשים עד לרגע זה לעובדה שמדובר בפיגוע ירי שבו מחבל כמעט ורצח שוטרים שהגנו על חייהם לנוכח סכנת חיים ממשית.

היום בצהריים עודכנה המשטרה ע״י המכון לרפואה משפטית, כי בתום בדיקת האקדח של השוטר, נמצאו עליו שרידי D.N.A של המחבל, בין היתר, בפס הדריכה של האקדח ועל גבי ידית האחיזה.

במשטרה מדגישים כי ממצא זה מתווסף לעדויות השוטרים מיד לאחר הפיגוע, ולראיות נוספות, בכך שמדובר באופן חד משמעי בחטיפת נשק ובפיגוע ירי, "בדיוק כפי שדיווחנו עוד בליל הפיגוע".

"לצערנו", מסרו במשטרת ישראל. "גם כעת יהיה מי שימשיך להתכחש ולהכחיש את העובדה שמדובר בפיגוע. רבים שפרסמו כזבים ביחס לאירוע, צריכים לבקש היום סליחה מהשוטרים שפעלו בגבורה ובחירוף נפש והצילו את חייהם בכך שנטרלו את המחבל. מדובר בממצא נוסף, פורנזי וחד משמעי, שמלמד על השתלשלות הפיגוע, בדיוק כפי שדווחה ע״י כל השוטרים שהיו בזירת האירוע וכפועל יוצא דווחה גם ע״י המשטרה לציבור הרחב".

מ׳, שוטר של מרחב דוד במחוז ירושלים, מספר כיצד נאבק עם המחבל בליל הפיגוע בשער השלשלת, לאחר שחטף את נשקו וירה לעבר השוטרים, ובגבורה הצליח יחד עם חברו להשתלט עליו, לנטרל אותו ולמנוע רצח של השוטרים בפיגוע הירי.

video
play-sharp-fill


0 תגובות